سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح آبرسانی به پنج روستای شهرستان گرمی مغان به بهره‌برداری رسید

طرح آبرسانی به پنج روستای بخش مرکزی شهرستان گرمی مغان با افق تامین آب سالم و پایدار تا سال ۱۴۲۰ با حضور استاندار و مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

 سیدحامد عاملی استاندار اردبیل روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح آبرسانی به روستا‌های گرمی مغان گفت: تمام اقدامات و تلاش‌ها برای تامین زیرساخت‌ها و رفاه حال مردم در مناطق مختلف استان از برکات نظام اسلامی و حاصل تلاش دولتمردان است و باید با قوت استمرار یابد.

وی با اشاره به اهمیت آب و ضرورت مدیریت بهینه منابع و مصارف این مایه حیات، مقابله با هدر رفت و اصلاح و توسعه شبکه‌های انتقال و توزیع آب را در مسیر الگوی مصرف، مهم دانست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز در این آیین گفت: امروز روستا‌های مغوان، دریامان، مجیدلو، داش بلاغ، شوربلاغ و چوندرق علیا از مجتمع آبرسانی شهید بالازاده با صرف ۹۰ میلیارد ریال دارای آب سالم و پایدار شدند.

مسعود خیرجو افزود: این طرح آبرسانی با ۱۳ کیلومتر خط انتقال، چهار کیلومتر شبکه توزیع، چهار مخزن با ۲۵۰ متر مکعب گنجایش تا افق سال ۱۴۲۰ آب سالم یک هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار را تامین می‌کند.

محمد خوش سیما، نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با قدردانی از تلاش مسئولان در اجرا و تکمیل این پروژه‌ها خواستار توجه بیشتر به تامین آب پایدار روستا‌ها و بخش‌های شهرستان‌های گرمی مغان و انگوت شد.

شهرستان گرمی مغان با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع:ایرنا

برچسب ها: آب رسانی ، تامین آب ، مغان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.