سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی دستگاه MRI برای افراد سنگین وزن در بیمارستان ثامن الائمه بجنورد

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از راه اندازی دستگاه MRI برای افراد سنگین وزن در بیمارستان ثامن الائمه بجنورد خبرداد.

مدیر درمان بیمارستان ثامن الائمه بجنورد گفت: دستگاه، ام آر آی سنگین وزن برای بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده و به زودی وارد استان می‌شود.
سعید صدر منش افزود: خدمات بخش ام آرای فقط برای بیمار‌هایی که زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و همچنین شامل همه‌ی بیمه‌های دیگر هم می‌شود.
وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی طرح اورژانس بیمارستان از افزایش زیربنای این بخش به ۱۳۰۰ مترخبر داد و افزود: به زودی در دو ماه آینده بخش اورژانس هم به بهره برداری می‌رسد.
صدر منش گفت: برای خرید تجهیزات بخش اورژانس بیمارستان هم ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: مطالبات بخش خصوصی، پزشکان و داروخانه‌ها تا پایان اسفند ماه پرداخت شده و مطالبات بخش دولتی هم تا دی ماه پرداخت شده است.
وی به تامین داروخانه از تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: تا اواخر اسفند ماه مطالبات داروخانه‌ها پرداخت شده است.
صدر منش با بیان اینکه سال گذشته ۸۰ نفرشامل پزشک متخصص و عمومی به مجموعه درمان تامین اجتماعی افزوده شدند، گفت: امسال هم ۴۷ نفر به مجموعه درمان بیمارستان ثامن الائمه بجنورد اضافه خواهند شد.
وی به اجرای هتلینگ بخش‌های بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون در همه بخش‌های این بیمارستان شامل جراحی، اطفال و زنان به طور کامل هتلینگ اجرا شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: ساخت انبار دارو در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد نیز از ابتدای امسال آغاز شده که این مرکز در محوطه این بیمارستان در فضایی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته می‌شود و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان گفت: سالانه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خدمات سرپایی، بستری و پاراکلینیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان برای بیماران انجام می‌شود.

برچسب ها: بیمارستان ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.