سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۵۰ پاکبان تبریزی به کربلا

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از اعزام ۵۰ پاکبان تبریزی به کربلای معلی در ایام اربعین برای ارائه خدمات به زائرین حسینی خبر داد.

 بدری در دیدار با پاکبانان داوطلب اعزامی به کربلا با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای ارائه خدمات به زوار حسینی اظهار کرد: در کنار سایر اقدامات شهرداری تبریز یکی از اقدامات مهم در کربلای معلی طی سال‌های گذشته فعالیت پاکبانان و ارائه خدمات در کربلا بوده است.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران و تسهیل در تردد آن‌ها برای ما یک توفیق و افتخار بزرگ است عنوان کرد: خدمات رفت و روب و پاکسازی مسیر و تسهیل در تردد زائرین بدون هیچ مشکلی از مهمترین مسئولیت‌های پاکبانان در مناطقی از کربلا خواهد بود.

بدری یادآور شد: خادمان شهرداری تبریز نماینده و سفیر شهر و شهرداری تبریز در مراسم اربعین حسینی هستند که باید به عنوان الگو معرف این شهر باشند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز افزود: اطمینان داریم با تلاش پاکبانان اعزامی از شهر‌های مختلف کشورمان و با خدمتگزاری هر چه بیشتر به زائران امام حسین (ع) مراسم پیاده‌روی اربعین امسال بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.