سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ عملیات نظامی یمن در دریای سرخ

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از انجام سه عملیات نظامی در دریای سرخ و هدف قرار دادن یک کشتی و ۲ ناوشکن آمریکایی خبر داد.

 پایگاه خبری «المسیرة» اعلام کرد، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این نیرو‌ها ۳ عملیات نظامی در شمال دریای سرخ انجام داده‌اند.

وی گفت: در این عملیات کشتی «CONSTSHIP ON» که با نقض مقررات تردد به بنادر فلسطین اشغالی، در حال حرکت در دریای سرخ بود با چندین موشک بالستیک و پهپاد بطور دقیق هدف قرار گرفت.

سریع افزود: همچنین ناوشکن آمریکایی «کول» در خلیج عدن با چندین پهپاد هدف قرار گرفت و عملیات با موفقیت انجام شد.

به گفته وی همچنین ناوشکن آمریکایی «لابون» نیز با چند موشک بالستیک هدف قرار گرفت.

سریع افزود: این دو ناوشکن به دلیل عبور از منطقه عملیاتی ما به سمت شمال دریای سرخ با هدف ارائه کمک به دشمن اسرائیلی، هدف قرار گرفتند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به ناکامی هر دو ناوشکن در مقابله با موشک‌ها و پهپاد، تأکید کرد: تمامی تحرکات نظامی آمریکا در منطقه عملیات دریایی با هدف حمایت از دشمن اسرائیلی، تحرکات خصمانه به حساب می‌آید و در هدف قرار دادن آن هرگز تردید نخواهیم کرد.

وی افزود: عملیات‌های نیرو‌های مسلح یمن تا توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی و رفع محاصره کامل ملت فلسطین ادامه خواهد داشت.

 ارتش یمن طی ماه‌های اخیر در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چندین کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

برچسب ها: یمن ، دریای سرخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.