سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: سال گذشته این نهاد توانست تعداد ۱۳ هزار فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیرمستقیم با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان جذب کند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان در جلسه جذب مشارکت‌های مردمی در محل کمیته امداد لرستان گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تنها نهادی در استان است که توانسته با جذب بالاترین مبلغ، بیشترین فرصت شغلی را ایجاد نماید.

جلال شیخ پور خاطرنشان کرد: در کمیته‌امداد با برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌محور برای مستعدان اشتغال، آنها را در زمینه ایجاد شغل و دریافت مهارت آماده‌سازی نموده و پس از آن با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، آموزش‌های ارائه شده را به شغل‌های پایدار تبدیل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه که طی سال گذشته بالغ بر ۸ هزار نفر در سرفصل‌های آموزشی مهارت‌آموزی، پایدارسازی و مهارت تابستانه آموزش دریافت کردند، افزود: در سال گذشته همچنین امداد توانست تعداد ۱۳ هزار فرصت شغلی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان جذب کند.

شیخ‌پور بیان داشت: باتوجه‌به افزایش قریب به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به‌عنوان سهم سال ۱۴۰۳، همکاری بیش‌ازپیش بانک‌های عامل را می‌طلبد.

برچسب ها: مددجویان ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.