سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری در اختتامیه جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی:

شهرداری تهران می‌تواند بزرگ‌ترین پاتوق قرآنی کشور باشد

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: امروز شاهد برگزاری رویداد بزرگ قرآنی با حضور ۸ هزار و ۸۸۸ نفر از حافظان خانواده شهرداری هستیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی گفت: شهرداری تهران می‌تواند بزرگ‌ترین پاتوق قرآنی کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی به همت اداره کل رفاه تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران پیش از ظهر امروز در ورزشگاه ۱۲ هزارنفری آزادی با حضور شهردار تهران، رئیس شورای شهر، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و میثم حسینقلی‌زاده سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در این رویداد با اشاره به اینکه امروز شاهد برگزاری رویداد بزرگ قرآنی با حضور ۸ هزار و ۸۸۸ نفر از حافظان خانواده شهرداری هستیم، اظهار کرد: با این استقبال ارزشمند ما می‌توانیم ادعا کنیم شهرداری تهران می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین پاتوق‌های قرآنی در کل کشور باشد. 

وی با تاکید به اینکه بنا داریم با استمرار فعالیت‌های قرآنی به این شکل، انس با قرآن را در خانواده شهرداری رسوخ بیشتری دهیم، اظهار داشت: سوره بعدی که برای حفظ سراسری در نظر گرفتیم، سوره مبارکه ملک است. از الان تا ماه مبارک رمضان فرصت هست که کارکنان شهرداری سوره مبارکه ملک را حفظ کنند و از جوایزی ارزشمندتر بهره‌مند شوند. رویداد بزرگ‌تری نیز برگزار خواهد شد.

باقری در ادامه با اشاره به اینکه سوره یس نیز اختیاری است، گفت: کارکنان شهرداری به صورت اختیاری می‌توانند سوره یس را حفظ کنند. هر کس که سوره یس را حفظ کند، جوایز بیشتری کسب خواهد کرد.

وی در پایان برگزاری مسابقات و جشنواره و جشنواره‌های قرآنی را مقدمه‌ای برای انس و آشنایی بیشتر با آموزه‌های قرآن دانست و خاطرنشان کرد: به امید روزی که بتوانیم یک جامعه قرآنی در کشور داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.