سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۵۰۶ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری به متقاضیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار: ۲۱ هزار و ۵۰۶ قطعه زمین در ۶۸ روستای خراسان جنوبی آماده واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است.

عباس زاده امروز در جلسه تصویب طرح‌های هادی روستایی استان در سال ۱۴۰۳، گفت: طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم بود که در استان خراسان جنوبی هم با جدیت دنبال شد.

وی با بیان اینکه برای کلیه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی، زمین تأمین شده، افزود: در همه شهر‌ها زمین برای واحد‌های مسکونی به صورت تک واحدی حیاط دار (ویلایی) تأمین شده است.

معاون استاندار با اشاره به وجود مشکل کمبود زمین در شهر بیرجند، گفت: برای جبران این کاستی، زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن ویلایی در شهر خوسف و روستا‌های اطراف بیرجند تأمین شد.

عباس زاده با بیان اینکه به همت دبیرخانه نهضت ملی مسکن و با همراهی دستگاه‌های اجرایی ۲ هزار و ۴۰۴ هکتار به اراضی روستایی در سطح استان اضافه شد، افزود: در حال حاضر تعداد ۲۱ هزار و ۵۰۶ قطعه زمین در ۶۸ روستای استان آماده واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است.

وی ادامه داد: در ۹ روستای اطراف شهر بیرجند تعداد ۹ هزار قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن ویلایی است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم در این جلسه گفت: تصویب الحاق به محدوده طرح هادی روستا‌های استان و بررسی طرح تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن روستایی از مهمترین مصوبات این جلسه است.

تنها افزود: در این جلسه تعداد ۳۷ پرونده مربوط به شهرستان‌های بیرجند، خوسف، سربیشه، بشرویه، نهبندان، درمیان و قاینات بررسی شد و موارد به تصویب رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.