سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلومبرگ: تیم والز روابط قوی با چین دارد

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ اعلام کرد شخصی که هریس برای معاونت خود معرفی کرد، رابطه خوبی با چین دارد.

بلومبرگ امروز چهارشنبه اعلام کرد که تیم والز، نامزد دموکرات برای معاونت کامالا هریس، روابط قوی با چین دارد که ممکن است به رویکرد نامزد دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نسبت به دومین اقتصاد بزرگ جهان کمک کند.

براساس گزارش القدس العربی، اما بنابر آنچه که بلومبرگ گزارش داد این ارتباطات، که به دهه‌ها قبل برمی‌گردد، ممکن است مشکلاتی را با جمهوری‌خواهان در آمریکا ایجاد کند.

فرماندار کمتر شناخته شده مینه سوتا، که هریس اخیرا او را به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری خود در انتخابات اعلام کرد، در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ در استان جنوبی گوانگدونگ چین به تدریس زبان انگلیسی پرداخته است. والز معمولا با محبت در مورد مردم چین صحبت می‌کند.

او پس از بازگشت از چین در سال ۱۹۹۰ به یک روزنامه محلی گفته بود: اگر آنها رهبری درست را داشته باشند، هیچ محدودیتی برای آنچه می‌توانند انجام دهند وجود ندارد. آنها افراد خوب، سخاوتمند و توانمندی هستند. 

شایات ذکر است که نظرسنجی‌ ها نشان می‌ دهند که کامالا هریس از زمان کناره‌ گیری جو بایدن از رقابت‌ های انتخاباتی آمریکا، اختلاف خود با دونالد ترامپ را کم کرده است. حتی روز گذشته اعلام شد که کامالا هریس در جدیدترین نظرسنجی ها ۴ درصد از ترامپ پیشی گرفته است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.