سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام رئیس خانه احزاب به‌مناسبت روزخبرنگار؛

خبرنگاران با تلاش‌های شبانه‌روزی پل ارتباطی بین مردم و واقعیت هستند

حشمتیان در پیامی نوشت؛ اصحاب رسانه با جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل رویداد‌ها و ارائه گزارش‌های دقیق، به آگاهی‌بخشی عمومی کمک می‌کنند.

حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران در پیامی به مناسبت روزخبرنگار نوشت؛ ۱۷مردادماه سالروزشهادت خبرنگار شهیدمحمدصارمی، روزبزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبررسانی را ارج می‌نهند تا راه و رسم حرفه‌ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر و دیگر شهدای خبرنگارک شور عزیزمان ایران و جهان اسلام با آگاهی بخشی به جامعه تداوم یابد و فرصتی است تا به نقش حیاتی خبرنگاران در جامعه ادای احترام کنیم.

خبرنگاران عزیز با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، پل ارتباطی بین مردم و واقعیت هستند. اصحاب رسانه با جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل رویداد‌ها و ارائه گزارش‌های دقیق، به آگاهی‌بخشی عمومی کمک می‌کنند. در دنیای امروز که دسترسی به اطلاعات به‌آسانی امکان‌پذیر شده است، نقش خبرنگاران در تشخیص اخبار صحیح از اخبار جعلی بسیار مهم است.

خبرنگاران با بررسی منابع مختلف و استفاده از روش‌های تحقیقی، تلاش می‌کنند تا اطلاعات موثق و قابل‌اعتماد را به مخاطبان خود ارائه دهند.

باوجود اهمیت بالای نقش خبرنگاران، این قشر زحمتکش با چالش‌های زیادی روبرو است. ازجمله این چالش‌ها می‌توان به محدودیت‌های دسترسی به اطلاعات، امنیت شغلی، زندگی پرخطر و فشار‌های مختلف اشاره کرد.

 با این‌وجود، خبرنگاران با شجاعت و پایبندی به اصول حرفه‌ای خود، به‌عنوان یک حلقه واسط پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و در این راستا نقش خبرنگارانی که با احزاب کشور وبویژه خانه احزاب ایران مرتبط بوده و هستند از اهمیت بالایی برخورداراست... خدایارشان باد

خبرنگاران عزیز روزتان مبارک. انشاالله همیشه مستدام ومانا باشید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.