سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در عصر ارتباطات رسالت خبرنگاران در ارتقای افکار عمومی سنگین است

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

هفدهم مردادماه یادآور روزی است که به یاد شهید «محمود صارمی» به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است. این روز یادآور تلاش‌های خبرنگارانی است که رسالت خطیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی توام با امانت را بر عهده دارند و منعکس کننده حقایق و وقایع و چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

بی شک امروز، در عصر ارتباطات و فعالیت بنگاه‌های خبری و تبادل فوری اطلاعات در فضای مجازی، رسالت و مسئولیت صاحبان قلم و رسانه در ارتقای افکار عمومی سنگین‌تر شده و قطعاً اصحاب رسانه با انعکاس به موقع اخبار مهم و همچنین وقایع امید آفرین، پویایی و افزایش آگاهی جامعه را به ارمغان می‌آورند.

اینجانب ضمن تقدیر و سپاس از زحمات صاحبان قلم و اندیشه، مجاهدان بی ادعا و اصحاب رسانه کشور، این روز را به این عزیزان تبریک عرض می‏‌کنم و از خداوند متعال، توفیق روز افزون و سربلندی آنان را مسألت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.