سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه ۲۲ تهران معین استان کرمانشاه در مرز خسروی است

شهرداری منطقه ۲۲ تهران برای سومین سال معین استان کرمانشاه در مرز رسمی خسروی برای خدمات رسانی به زائران اربعین است که با نیرو و تجهیزات در این مرز رسمی ایفای نقش می‌کند.

حضور شهرداری منطقه ۲۲ تهران در مرز خسروی در ایام اربعین به منظور ارتقای کمک رسانی و کیفیت در امر خدمات رسانی به زائران است که در این رابطه مدیران این شهرداری در دیداری که با استاندار کرمانشاه داشتند از آمادگی مجموعه خود برای خدمت به زوار خبر دادند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این دیدار با قدردانی از خدمات و برنامه‌های اربعینی شهرداری تهران به جایگاه و نقش تاریخی و ویژه مرز بین‌المللی خسروی در میزبانی از زائران اربعین اشاره کرد و خواستار بکارگیری تمام توان و تجهیزات ممکن شهرداری منطقه ۲۲ با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی به زائران در مرز خسروی شد.

در این دیدار که دبیر ستاد اربعین استان و مدیران شهرداری منطقه ۲۲ تهران هم حضور داشتند، توافق لازم برای حضور موثر شهرداری منطقه ۲۲ از جمله در افزایش بهداشت و نظافت مرز بین المللی خسروی و بهره‌مندی شایسته از ماشین آلات و دیگر تجهیزات سنگین این شهرداری برای کیفیت بیشتر خدمت رسانی در مرز صورت گرفت.

همچنین در این دیدار شهردار منطقه ۲۲ تهران نیز گزارشی از وضعیت آمادگی این شهرداری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از جمله در مرز بین المللی خسروی ارائه کرد.

بر اساس ارزیابی‌های ستاد مرکزی اربعین، استان کرمانشاه در سال گذشته استان برتر کشور در توسعه زیرساخت‌های اربعین شناخته شد.

پارسال اربعین شهرداری منطقه ۲۲ تهران طبق احکام ستاد اربعین شهرداری تهران به عنوان مسوول قرارگاه اربعین مرز خسروی انتخاب و در چهار کمیته حمل و نقل، ترافیک و عمران و ساختار سازی برای ارائه خدمات مناسب در مرز ایفای نقش کرد که اعزام ۲۰۰ نفر کارگر و تجهیزات از جمله تانکر، خاور، واترجت شستشو و تلویزیون بزرگ و سطل‌های زباله و همچنین برپایی موکب از برنامه‌های شهرداری این منطقه در مرز خسروی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.