سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ارومیه با ۵۱ اتوبوس جدید

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: امسال با خرید ۵۱ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی ارومیه نوسازی می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: شهرداری ارومیه به منظور افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش ترافیک شهری و تسهیل تردد شهروندان بازسازی ناوگان اتوبوسی و همچنین خرید دستگاه‌های جدید را در برنامه کاری خود دارد.

فخرالدین معصوم‌زاده اظهار کرد: سال گذشته ۳۱ دستگاه اتوبوس جدید با ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری ارومیه خریداری شد که طبق زمان‌بندی امسال این تعداد دستگاه به شهرداری ارومیه تحویل داده خواهد شد.

وی نوید داد: برای سال جاری برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید دیگر نیز خریداری شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸۰ اتوبوس خصوصی و ۷۲ دستگاه اتوبوس ملکی در ارومیه فعالیت دارند، گفت: شهرداری ارومیه به منظور افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش ترافیک شهری و تسهیل تردد شهروندان بازسازی ناوگان اتوبوسی و همچنین خرید دستگاه‌های جدید را در برنامه کاری خود دارد.

معصوم‌زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شد، یادآور شد: در حال حاضر ۱۲ دستگاه نیاز به بازسازی دارند که بازسازی ۲ دستگاه در حال انجام است و ۱۰ دستگاه نیز تا پایان سال با اعتبار حدود ۱۲ میلیارد تومان، بازسازی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برخی رانندگان برخلاف قانون سیستم سرمایشی یا گرمایشی را روشن نمی‌کنند، ادامه داد: بازرسان به صورت مکرر از اتوبوس‌های مسافری داخل شهری بازدید دارند و شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی می‌توانند با تلفن گویای ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.