سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: اسیر کم‌تجربگی برابر شباب‌الاهلی شدیم

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان شباب‌الاهلی امارات باتجربه‌تر عمل کردند و ما اسیر کم تجربگی شدیم.

 محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان پس از شکست سنگین این تیم در مصاف با شباب الاهلی و ناکامی طلایی‌پوشان در راهیابی به بازی دوم پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد:  بازی را خوب شروع کردیم. گل زدیم و ۲ یا ۳  موقعیت خوب داشتیم. دقیقه ۹۰ یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که گل نشد. آنها باتجربه‌تر عمل کردند و ما اسیر کم تجربگی شدیم.

کاپیتان سپاهان سپس در واکنش به سوال خبرنگاری که در حال شمارش عوامل شکست سنگین سپاهان از دیدگاه خودش بود، گفت: شما دنبال علت هستید؟ خب شما ذهنیت قبلی دارید که این‌طور سوال می‌پرسید و می‌گویید یارگیری بد و ضعف فنی. من این‌طور فکر نمی‌کنم. بله زمین خیلی بد بود. همان‌طور که گفتم ما در دقیقه ۹۰ یک گل مسلم را نزدیم. این نمی‌شود یارگیری یا کیفیت بد. اگر گل می‌شد برنده بازی می‌شدیم.

کریمی در واکنش به ناراحتی هواداران سپاهان گفت:  اول از همه آنها تشکر می‌کنم؛ چه آقایان و چه زنان. شرمنده آنها شدیم که نبردیم. امیدوارم در لیگ، جام حذفی و سطح دوم آسیا موفق باشیم.

او درباره اینکه سپاهان در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد، گفت: این در حوزه کاری من نیست، اما اگر نظری بخواهند من نظرم را می‌گویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.