سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگار سمبل آگاهی بخشی و حق طلبی است

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران پرتوان استان تبریک گفت.

متن پیام غلامعلی حیدری به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 «اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کار‌های ما مثل یک چیز‌های تثبیت نشده است.»
رهبر معظم انقلاب ۲۲ آبان ۱۳۸۰

خبرنگار سمبل آگاهی بخشی و حق طلبی است. او با تعهد به حقیقت، نگاه دقیق و قلم روشن، نور دانایی و حقیقت را در جامعه می‌گستراند و از حریم مقدس راستی و درستی دفاع می‌کند. بی‌شک حرفه‌ی خبرنگاری جز عشق به حق‌طلبی و عدالت گستری نیست.


بیشتر بخوانید


خبرنگار باید با وجدان بیدار خویش از انحراف و ناراستی جلوگیری کند و نگذارد جامعه فریب سیاه نمایی‌ها را خورده و روح ناامیدی در بطن آن رسوخ کند.
در آستانه هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، تلاش‌ها و زحمات فعالین این عرصه را ارج می‌نهم.

بدون شک تلاش شما خبرنگاران صدیق در احیای امید در بطن جامعه، تحقق جهاد تبیین و انعکاس خدمات و انتقال گفتمان دولت شهید رئیسی عزیز به مردم در پیشگاه الهی ماجور خواهد بود.

امید که ایزد منان، شما پرچمداران جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی را که مجاهدانه در برابر پمپاژ دروغ و یأس آفرینی رسانه‌های استکباری ایستاده اید و از حریم فکری و ذهنی مردم پاسداری می‌کنید، به توفیقات عالیه برساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.