سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دقیقی از هدایت ملوان استعفا داد

سرمربی مستعفی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: قرار بود مشکلات در یک بازه زمانی کوتاه حل شود که اینطور نشد و تصمیم به جدایی گرفتم.

سعید دقیقی در خصوص کناره‌گیری از هدایت تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: به درخواست احمد دنیا مالی (رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان) هدایت تیم ملوان را برعهده گرفتم و تصمیم داشتیم که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم و در جلسه‌ای که با او داشتم قرار بر این شد که در کوتاه مدت مشکلات حل شود و در یک بازه زمانی یک‌ماهه ما بحث جذب بازیکن و حامی مالی فصل جدید را پیش ببریم.

او ادامه داد: جلسات زیادی را برگزار کردیم و پیگیر بازیکنانی هم که از ما جدا شده بودند، شدیم. بازیکنانی مانند پورعلی، مهران احمدی، قاضی پور و… قرارداد‌های خود را به صورت یکطرفه فسخ کردند. میلاد باقری و آرمان اکوان هم در تمرین حضور ندارند و حدود ۸۰ درصد از تیم فصل گذشته را از دست دادیم، اما حرفی نزدم و با کمک برخی از دوستان توانستیم بازیکنان سرباز را به خدمت بگیریم تا تیم کمی جان بگیرد.

دقیقی افزود: رشیدی راد (سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان) در این مدت خیلی برای تیم زحمت کشیده است. به دلیل بدهی، برخی از هتل‌ها و رستوران‌ها به ما خدمت نمی‌دادند و به همین دلیل اردویی را در تهران برگزار کردیم که یک دوست مشترک بین من و دنیا مالی هزینه اردوی تهران را پرداخت کرد و به آن چیزی که مدنظرم بود در اردوی تهران دست یافتیم.

سرمربی مستعفی ملوان تصریح کرد: خیلی از دوستان به مدیران ملوان گفته بودند که فلان مبلغ را به ما پرداخت کنید تا سر تمرین حاضر شویم، اما من چنین درخواستی نداشتم و کارنامه کاری‌ام در فصل گذشته مشخص بود. در خیلی از موارد کار‌هایی کردیم که باعث کاهش هزینه‌ها شد. دنیا مالی در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی قصد داشت این باشگاه را زیر نظر بانک سپه ببرد که متأسفانه این اتفاق همزمان با شهادت رئیس جمهور همراه شد و بعد از آن هم کار‌ها پیش نرفت. مردم انزلی مظلوم هستند و امیدوارم اتفاقات خوب در این تیم رخ دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.