سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز خدمات رسانی به زائران اربعین در شلمچه

مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین حسینی در شلمچه از آغاز خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد و گفت: خدمات رسانی مواکب روزانه متناسب با تعداد زائران انجام می‌شود.

سالار مدملی مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین حسینی در شلمچه گفت:: همزمان با آغاز ماه صفر، مواکب مستقر در شلمچه خدمات رسانی را آغاز کرده و مشغول پخت و پز غذا برای خدمت به زائران از سراسر کشور هستند.

وی افزود: پیش بینی لازم برای پشتیبانی از مواکب اربعین مستقر در شلمچه از جمله تامین یخ و آب مورد نیاز انجام شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدملی ادامه داد: موکب‌ها بر اساس زمانبدی انجام شده خدمات رسانی به زائران را در شلمچه بر عهده دارند و هم اکنون برخی از مواکب در حال استقرار هستند.

مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین حسینی در شلمچه گفت: قرار است روز پنجشنبه با حضور مواکب مستقر در شلمچه عراق و ایرانی مراسم رسمی خدمات رسانی به زائران آغاز شود.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشور‌های دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.