سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ یکپارچگی و وحدت اقوام در گلستان رسالت جامعه رسانه‌ای است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بازدید از واحد خبر صدا و سیمای گلستان گفت: حفظ یکپارچگی و وحدت اقوام در گلستان رسالت جامعه رسانه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان عصر سه شنبه ۱۶ مرداد به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران واحد خبر صدا و سیمای استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله نورمفیدی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار به مضمون سوره والعصر اشاره کرد و گفت: در این سوره چهار مضمون نهفته است که انسان باید همواره در زندگی مورد توجه قرار دهد.

او افزود: اول اینکه دل به نور ایمان روشن باشد، دوم عمل صالح یعنی هر کسی بر اساس مسیولیت عمل صالح انجام دهد.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: شما خبرنگاران باید فرهنگ جامعه و ذهنیت جامعه را با خبر‌ها و برنامه‌های مختلف و با یک روش و مبنای صحیح نظام دهید.

او افزود: دنیا به دنبال ایجاد ذهنیت دیگری برای جامعه است و در مقابل این طرح باید فرهنگ غنی، اسلامی و ایرانی در ذهنیت جامعه ایجاد شود.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: مضمون سوم اینکه همیشه طرفدار حق باشید و مضمون چهارم یعنی همیشه همدیگر را سفارش به صبر کنید، چراکه دنیا بدون گرفتاری نیست و در مقابل مشکلات باید جامعه را به صبر دعوت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: گلستان استان رنگین کمان است و خوشحالم که فرهنگ اقوام را در برنامه‌های مختلف صدا و سیما میبینم، اما نکته ظریفی که باید مد نظر قرار گیرد این است که ضمن احترام به فرهنگ اقوام نباید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که وحدت استان لطمه ببیند چراکه برای این وحدت در استان زحمت کشیده شده است و باید تقویت شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: برنامه‌های صدا و‌سیمای استان باید
در راستای حل مشکلات استان باشد و در عین حال هم فرهنگ اقوام و هم وحدت بین اقوام حفظ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.