سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ستاد خبری ۳۲۹۰ حراست شهرداری شیراز

مدیرکل حراست شهرداری شیراز گفت: اداره‌کل حراست شهرداری در راستای افزایش مشارکت‌پذیری شهروندان به‌منظور جریان‌سازی فضایی سالم و عاری از فساد اداری، ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری شغلی و پاسخگویی مطلوب، مبادرت به بهره‌گیری از سامانه ۳۲۹۰ کرده است.

امیر عوض‌پور در حاشیه نشست شهرداری شیراز اظهار کرد: اداره‌کل حراست شهرداری شیراز در راستای افزایش مشارکت‌پذیری شهروندان به‌منظور جریان‌سازی فضایی سالم و عاری از فساد اداری و ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری شغلی و پاسخگویی مطلوب، مبادرت به بهره‌گیری از سامانه ۳۲۹۰ کرده است.

به گفته او، این سامانه با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتباط مستقیم و بی‌واسطه آماده دریافت گزارش‌های مردمی پیرامون تخلفات مختلف در زمینه اهمال و سهل‌انگاری در انجام وظایف محوله تضییع حقوق شهروندان و شهرداری شیراز فعالیت می‌کند.

مدیرکل حراست شهرداری شیراز با بیان اینکه این اداره‌کل آماده پاسخ به انتظارات و مطالبات مردمی است، افزود: شهروندان فهیم «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع)» خدمتگزاران خود را در مسیر دستیابی به ارتقای نظام سلامت اداری یاری کنند.

عوض‌پور بیان کرد: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره‌گیری تلفن ۷۱۳۲۹۰ از طریق گوشی همراه و گرفتن شماره ۳۲۹۰ به‌وسیله خطوط تلفن ثابت نسبت به ارائه گزارش‌های خود اقدام کنند.

او گفت: شهروندان همچنین می‌توانند با مراجعه با سایت www.۳۲۹۰.shiraz.ir و همچنین نصب برنامه این سامانه بر روی تلفن‌های همراه خود، گزارش‌های خود را در قالب مستندات صوتی، تصاویر و ... بدون نیاز به مراجعه حضوری و معرفی ارسال کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.