سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع موانع بیش از ۱۰۰ پروژه گردشگری در فارس

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: در حال حاضر پروژه‌های گردشگری رونق ویژه‌ای در استان دارد و علاوه بر حمایت از سرمایه‌گذاران، بیش از ۱۰۰ پروژه دچار وقفه در حوزه گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان در جلسات پنجره واحد رفع موانع شده است.

محمد فرخ‌زاده با بیان اینکه در دو سال گذشته زمان زیادی برای معرفی کلید واژه اقتصاد گردشگری و معرفی زوایای آن در فارس انجام شد، اظهار کرد: در این مدت تلاش زیادی برای جذب بودجه‌های ملی برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری و معرفی فرصت برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی انجام گرفت.

او تاکید کرد: طی دو سال اخیر مساحتی به متراژ ۱۵۰ هکتار با همکاری دستگاه‌های مختلف به بخش گردشگری اختصاص یافته که رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

معاون استاندار فارس خواستار توجه بیشتر بخش دولتی خصوصاً بانک‌ها به رونق اقتصاد گردشگری شد و گفت: هم اکنون در استان فارس بیش از ۱۰۰ پروژه گردشگری با پیشرفت بالای ۵۵ درصد وجود دارد که با پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تسهیلات (معادل یک واحد صنعتی) بهره‌برداری و بیش از ۲۵۰۰ تا ۳ هزار نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد و نقش نمایندگان مجلس در انجام این هماهنگی در کنار دولت بسیار مفید فایده خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.