سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان آماده میزبانی جام صلح و دوستی است

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این استان آماده میزبانی از رقابت "جام صلح و دوستی" در ۱۶ رشته ورزشی در سطح بین‌المللی است.

عباس شیبک در جلسه شورای معاونان و روسای ستادی اداره کل با اشاره به اهمیت رقابت جام صلح و دوستی اظهار کرد: باید به همت همه دستگاه‌های اجرایی و توان حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، میزبانی با کیفیت و در حد نام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

وی افزود: باید از این فرصت طلایی بهترین بهره‌برداری در جهت معرفی ظرفیت‌های ناب و بالقوه سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص پیگیری ویژه برای بیمه تکمیلی کارکنان حوزه ورزش و جوانان استان تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: بازدید از زیرساخت‌های حوزه ورزش و جوانان، طرح‌های در حال ساخت و اماکن ورزشی سراسر سیستان و بلوچستان به صورت مستمر صورت گیرد.

شیبک اظهار کرد: برگزاری دوره‌های دانش افزایی ویژه مربیان، داوران و ورزشکاران توسط هیات‌های ورزشی به صورت مداوم و مستمر انجام شود.

وی عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی، تمامی امکانات و تجهیزات حوزه ورزش و جوانان در شهرستان‌های مرزی و همچنین زائرسرای امام رضا (ع) برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) بسیج شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.