سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواوی از میت‌پد ایر ۲۰۲۴ و میت‌پد پرو ۱۲.۲ با طراحی بسیار ظریف رونمایی کرد

تبلت‌های جدید هواوی وزن و ضخامت بسیار کمی دارند.

پس از معرفی هواوی نوا فلیپ، این شرکت چینی امروز از دو تبلت در چین پرده برداشته است. میت‌پد ایر ۲۰۲۴ با ضخامت ۵.۹ میلی‌متری و میت‌پرو پرو ۱۲.۲ با بهره‌گیری از نمایشگر دولایه به بازار می‌آیند. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا می‌شویم.

هواوی میت‌پد ایر ۲۰۲۴

هواوی میت‌پد ایر ۲۰۲۴ ارتقا‌های متنوعی نسبت به مدل قبلی که در ماه مه ۲۰۲۳ معرفی شد، دارد. وزن این تبلت تنها ۵۵۵ گرم است و همان‌طور که گفتیم، با ضخامت ۵.۹ میلی‌متری بسیار باریک محسوب می‌شود. هواوی در ساخت بدنه این تبلت تماماً از فلز استفاده کرده، اما در برابر عرق دست مقاوم است.

هواوی MatePad Air ۲۰۲۴ نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن ۲.۸K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت دارد. این صفحه‌نمایش HDR از گاموت رنگی P۳ پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر آن ۳:۲ است. هواوی همچنین از فناوری نانو استفاده کرده تا از چشم در برابر انعکاس نور روی نمایشگر محافظت کند.

این تبلت از قلم M-Pen نسل سوم پشتیبانی می‌کند و انرژی خود را از یک باتری ۱۰۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که با شارژ سریع ۶۶ وات سازگار است. این دستگاه در رنگ‌های صورتی، سبز، سفید و خاکستری عرضه می‌شود و قیمت آن برای مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۴۲۰ دلار است.

هواوی MatePad Pro ۱۲.۲

هواوی MatePad Pro ۱۲.۲ تبلتی ۵۰۵ گرمی با ضخامت ۵.۵ میلی‌متری است که به گفته هواوی سبک‌ترین تبلت ۱۲ اینچی بازار به‌حساب می‌آید. صفحه‌نمایش ۱۲.۲ اینچی OLED این دستگاه با وضوح ۲.۸K از حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. هواوی مدعی است که این صفحه‌نمایش دو لایه دارد و عمر آن سه برابر افزایش یافته است. پیش‌تر فناوری نمایش دولایه را تنها در آیفون اپل دیده بودیم.

نمایشگر هواوی میت‌پد پرو ۱۲.۲ دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، پشتیبانی از گاموت رنگی P۳ و نسبت تصویر ۳:۲ است. فعلاً اطلاعاتی درباره چیپست و باتری این دستگاه منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که با Kirin ۹۰۱۰W و باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی طرف باشیم.

در قاب عقب میت‌پد پرو ۱۲.۲ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. این محصول نیز از قلم M-Pen پشتیبانی می‌کند. هواوی این تبلت را در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی با قیمت پایه ۶۰۰ دلار برای مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌فروشد.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: هواوی ، تبلت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.