سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۲ هزار و ۵۰۰ ملک مازاد در کشور

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ ملک مازاد در جریان اجرای مولدسازی دارایی ها شناسایی شده که در شهریور ماه مزایده آن برگزار می‌شود.

ابراهیم بازیان روز سه شنبه در جلسه کارگروه مولدسازی دارایی های آذربایجان غربی گفت: یکی از موضوعاتی که در دولت قبل دنبال می شد و امیدواریم در دولت چهاردهم هم نیز با قدرت پیگیری شده و به نتیجه برسد، مولدسازی املاک مازاد دستگاه های کشور است.

وی ادامه داد: مولد سازی ظرفیتی در اختیار دستگاههای اجرایی و استان های کشور است تا در راستای تامین و تکمیل اعتبارات پروژه های عمرانی مهم به کار بگیرند.

وی اظهار کرد: بخش مهم مولدسازی، عزم و اراده دستگاه های اجرایی بوده و لازم است در جهت تکمیل پروژه های عمرانی خود از املاک مازاد نهایت بهره را ببرند.

رییس سازمان خصوصی اضافه کرد: در زمینه ارزش‌گذاری و تبدیل این ظرفیت های ملکی به فرصت هایی که می تواند در پیشبرد طرح های عمرانی مفید باشد، مقداری در کل کشور تاخیر داریم و در صدد تسریع این فرایند هستیم که سفر به استانها در راستای همین گره گشایی و مانع زدایی است.

بازیان با اشاره به عملکرد مطلوب آذربایجان غربی در این باره گفت: در قالب بسته های رونق، املاک مازاد در اختیار پرداخت های آتی برای مطالبات پیمانکاران خواهد بود.

وی افزود: مسیر مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تسهیل شده و برای سرعت بخشی، بیشتر اختیارات به استانداران تفویض شده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به محدودیت منابع کشور در تخصیص به پروژه‌های عمرانی لازم است منابع حبس شده‌ای که سال‌ها بدون استفاده در اختیار دستگاه‌های دولتی بوده در قالب مولدسازی به تکمیل این پروژه‌ها اختصاص یابد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از عملکرد کارگروه مولدسازی آذربایجان غربی در شناسایی و معرفی املاک مازاد استان، افزود: با معرفی ۱۷۴ ملک جهت مولدسازی، زمینه برای توسعه آذربایجان غربی و تکمیل پروژه های نیمه تمام، فراهم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.