سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله پهپادی حزب‌الله به مراکز نظامی اسرائیل در عکا + فیلم

منابع خبری امروز سه شنبه از پرواز پهپاد‌های انتحاری حزب‌الله در آسمان شمال فلسطین اشغالی و حملات موشکی و پهپادی به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 شبکه المیادین گزارش داد، منابع رژیم صهیونیستی از پرواز پهپاد‌های انتحاری حزب‌الله بر فراز منطقه الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی و حمله موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان به مواضع صهیونیست‌ها خبر دادند.

برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند که صدای انفجار و آژِیر خطر از جمله در شهر‌های حیفا، نهاریا و شهرک صهیونیست‌نشین شلومی شنیده شده است.

این منابع افزودند که پهپاد‌های انتحاری به یک دستگاه خودرو و یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر نهاریا اصابت کرده و تعدادی صهیونیست زخمی شدند.

در پی این حمله پهپادی، آتش سوزی و دود غلیظی برفراز پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی مشاهده شده است.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، دستکم پنج صهیونیست در منطقه الجلیل غربی در نتیجه این حملات به شدت زخمی شده و وضعیت یک نفر از آنها وخیم است.

همزمان حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با پهپاد‌های انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان یگان «ایگوز ۶۲۱» در مرکز نظامی «شراغا» در شمال شهر عکا را هدف قرار داده است.

این حملات پهپادی و موشکی حزب الله ساعاتی پیش از حمله یک پهپاد متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در شهرک «میفدون» در منطقه «نبطیه» در جنوب لبنان صورت گرفت. در این حمله پنج شهروند لبنانی به شهادت رسیدند.

برخی منابع صهیونیستی مدعی شدند سه فرمانده حزب الله در حین برگزاری جلسه‌ای در این ساختمان هدف قرار گرفته و به شهادت رسیده اند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است. حزب الله همچنین این عملیات خود را در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه مناطق جنوبی لبنان و حملات صهیونیست‌ها به غیرنظامیان لبنانی انجام می‌دهد.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل