سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار محمدیان: مردم از خرید لوازم استوک خودداری کنند

رییس پلیس پایتخت به مردم توصیه کرد از خرید اموال مشکوک به سرقتی موسوم به بازارچه مرزی و استوک (دست دوم) خودداری کنند.

سردار عباسعلی محمدیان روز سه‌شنبه در محل پلیس آگاهی به خبرنگاران گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۳۱ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد سارق در قالب ۵۱ باند سرقت، جعل اموال و خرید اموال مسروقه بوده است.

وی با بیان اینکه مردم از خرید اموال موسوم به استوک و بازارچه مرزی خودداری کنند، اظهار کرد: اگر اموال مسروقه مالخر و مشتری نداشته باشد این چرخه سرقت قطع می‌شود گو اینکه میزان سرقت روند کاهشی داشته است.

سردار محمدیان به مجرمان، سارقان، مالخران و زاغ زنان هشدار و تاکید کرد بدانید کاراگاهان ما اشراف اطلاعاتی خوبی دارند و با تجهیزات پیشرفته باند‌های مختلف سرقت را شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

رییس پلیس پایتخت افزود: بخشی از مردم احساس می‌کنند که اگر گاو صندوق با ۶۰ کیلو وزن را خریداری کنند، امنیت اموال خود را تامین کرده‌اند در حالیکه کمک به سارق کرده‌اند چرا که گاو صندوق نباید در دسترس و دید باشد بلکه یا باید به دیوار یا جایی نصب باشد در غیر این صورت کمک می‌کنیم سارق یکجا گاوصندوق را ببرد.

وی تاکید کرد: اگر قصد خرید گاوصندوق را دارید باید به جایی نصب شود.

سردار محمدیان ادامه داد: ۲۰ ایستگاه رصد فضای مجازی در پلیس‌های تخصصی تهران برای سرقت داریم و صفحات را به روز بررسی و رصد می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.