سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری شد؛

پاسخ گروه خودروسازی سایپا به مسئله تاخیر در تحویل خودروی شاهین اتومات

پیام شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در تحویل خودروی شاهین اتومات، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در تحویل خودروی شاهین اتومات، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

گروه خودروسازی سایپا در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

با سلام و احترام؛ پیرو انتشار مطلبی با عنوان «تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شاهین اتومات را در نیمه راه گذاشت» که در روز یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۷ در خروجی آن رسانه وزین قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان، برنامه تولید و عرضه خودروی شاهین در تیپ‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده، لذا با توجه به تقاضای بالا جهت خرید خودرو با گیربکس اتوماتیک و کیفیت بالای خودرو شاهین، شرکت سایپا تمام تلاش خود را جهت افزایش تولید و رفع محدودیت‌ها به‌کار گرفته است تا بتواند با افزایش تیراژ تولید پاسخگوی آن‌دسته از هموطنان گرامی که اقدام به ثبت‌نام این خودرو کرده‌اند، باشد.

با عنایت به اینکه مشکلات ناشی از تحریم‌ها و تامین اقلام وجود دارد، فرآیند تولید خودرو تحت تاثیر قرار می‌گیرد و برنامه پیش بینی شده به صورت کامل محقق نمی‌شود و بعضاً تحویل خودرو برخی از مشتریان با تاخیر روبرو شده که جهت این دسته از مشتریان محترم، سود تاخیر محاسبه شده است.

 استراتژی گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان به‌گونه‌ای بوده که در صورت فراهم شدن شرایط، تحویل خودرو به متقاضیان در اسرع وقت انجام شود.

اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.