سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تشییع باشکوه شهید هنیه زمینه تنبیه متجاوز را فراهم کرده است

امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: تشییع باشکوه شهید هنیه در تهران و محکومیت جهانی رژیم صهیونیستی موجب فراهم شدن زمینه تنبیه متجاوز شده است.

امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه صفر و اربعین حسینی (ع) و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بابایی و دیگر شهدای ارتش، با بیان اینکه امروز شرایط منطقه بسیار حساس است، گفت: آمریکایی‌ها از طریق عملیات رسانه‌ای به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در داخل کشور است و تلاش می‌کند گروهی را مخالف و گروهی دیگر را موافق تلافی نشان دهد.

 وی  افزود: دشمن القا میکند که باید عقلانیت به خرج داد و از تنبیه رژیم صهیونیستی صرف نظر کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه یکی از پایه‌های اصلی بازدارندگی، عقلانیت است، خاطرنشان کرد: عقلانیت در ایجاد بازدارندگی است و اگر بازدارندگی بالا نرود، عقلانیت حاکم نشده است؛ بنابراین حتماً لازم است اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی پاسخ داده شود تا دوباره دست به جنایات مشابه نزند.

امیر سرتیپ اکرمی نیا با بیان اینکه فرصت‌های بزرگی برای ما ایجاد شده و تمام کشور‌های اسلامی و همه آزادگان جهان این جنایت را محکوم کرده اند، اظهار کرد: تشییع باشکوه شهید هنیه در تهران و محکومیت جهانی رژیم صهیونیستی موجب فراهم شدن زمینه تنبیه متجاوز شده است.

وی گفت: همه آماده عملیات تلافی جویانه هستند و تلافی را حق جمهوری اسلامی ایران می‌دانند و براساس حقوق بین‌الملل هم این اجازه به جمهوری اسلامی ایران داده شده است. برخی از مقامات امریکایی گفته‌اند که در جریان این ترور نبوده‌اند، اما این ترور زمانی انجام شد که نمایندگان کنگره آمریکا ایستاده نتانیاهو را تشویق کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: با توجه به نظر کارشناسان امنیتی انجام این عملیات بدون کمک آمریکا امکان نداشته است. آمریکایی‌ها در طول ۱۰ ماه گذشته از صدور قطعنامه‌های شورای امنیت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی جلوگیری کرده‌اند.

امیر سرتیپ اکرمی نیا با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) راهبرد‌های اساسی کشور را قوی‌تر شدن و نقش آفرینی منطقه‌ای اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از گذشته به اهمیت این راهبرد‌ها پی می‌بریم، زیرا این راهبرد‌ها موجب ارتقای بازدارندگی کشور خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: امروز مسئله فلسطین مسئله مهم جهان شده است؛ چنانکه در المپیک، دانشگاه‌های آمریکا و در خیابان‌های کشور‌های غربی پرچم فلسطین را بالا می‌برند و نسبت به رژیم صهیونیستس اعلام انزجار می‌کنند. بی‌تردید خون شهدا ثمرات و برکات زیادی خواهد داشت و حتما پیروزی با جبهه حق و فلسطین خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.