سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مادورو: نباید ونزوئلا دست صهیونیسم بیفتد

رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که مردم این کشور باید از ونزوئلا تا جایی دفاع کنند که دست صهیونیستم بین المللی نیفتد.

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد که مردم این کشور باید از آن دفاع کنند، زیرا نباید ونزوئلا به دست صهیونیسم بین المللی که قصد تصرف آن را دارد، بیفتد.

براساس گزارش المیادین، او در ادامه اعلام کرد: آنچه در چند روز گذشته در ونزوئلا دیده شد افرادی بودند که پول دریافت کرده و آموزش دیده بودند که بکشند و نابود کنند.

مادورو در سخنرانی زیر باران در تجمعی که شاخه جوانان حزب سوسیالیست آن را فراخوانده بود، آنچه را که در حال رخ دادن بود به عنوان هولناک‌ترین نمایشی که در ۲۵ سال گذشته ونزوئلا شاهد آن بود، توصیف کرد و ماریا ماچادو و ادموندو گونزالس، سران مخالف خود را مسئول حمله فاشیستی در ونزوئلا دانست.

رئیس‌جمهور ونزوئلا که برای سومین دوره مجددا انتخاب شد، به اپلیکیشن واتس‌اپ حمله کرد و آن را امپریالیسم تکنولوژیکی که به مردم ونزوئلا حمله می‌کند توصیف و تاکید کرد که از طریق آن تمام نهاد‌های این کشور مورد حمله قرار می‌گیرند.  

مادورو خواستار تحریم اپلیکیشن متعلق به شرکت آمریکایی متا شد و گفت که از آن برای تهدید ونزوئلا استفاده می‌شود و از طریق آن نیروهای نظامی ونزوئلا، پلیس و جامعه را تهدید می‌شوند.   

او با تاکید بر اینکه کسانی که در ونزوئلا تصمیم می‌گیرند مردم، قانون اساسی و نهاد‌های عمومی هستند نه دولت آمریکا، اعلام کرد که آمریکایی‌ها تلاش کردند وقایع خشونت باری که در روز‌های اخیر رخ داد را به عنوان اعتراض جوانان معرفی کنند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.