سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی ویژه آزادی زندانیان غیر عمد

رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد، از اجرای پویش قدم قدم تا آزادی ویژه ماه صفر در استان خبر داد.

رضا مقبلی نایب رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد گفت: این پویش برای پنجمین سال متوالی به همت ستاد دیه استان یزد و به مناسبت ماه صفر ویژه جاماندگان اربعین اجرا، و هیئت ها، نیکوکاران میتوانند نذورات و کمک‌های خود را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از اهالی حسینیه ایران به دلیل مشارکت بسیار خوب در ایام ماه محرم در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد گفت: با اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی تعداد ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در ماه محرم از زندان آزاد شدندکه از این تعداد ۸ مددجو محکوم مالی و ۲ مددجو نیز محکوم پرداخت مهریه بودند.

مقبلی در ادامه افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تامین گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۳ میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۰ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

مقبلی ضمن تقدیر از حمایت صدا و سیمای مرکز استان یزد به دلیل همکاری در ماه محرم و پخش تیزر‌های ستاد دیه استان و اعلام شماره حساب‌های این ستاد مردمی به صورت زیرنویس گفت: در نظر داریم تا تیزر‌ها و کلیپ‌های ساخته شده در خصوص پویش “قدم قدم تا آزادی” را از طریق شبکه استانی یزد پخش تا مردم دارالعباده بتوانند مانند پویش‌های دیگر کمک‌های خود ا به این ستاد اهدا نمایند.

مدیر کل زندان‌ها تصریح نمود: با همکاری و حمایت ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تعداد زیادی ویدیو کوتاه ساخته شد و در شبکه‌های مجازی انتشار یافت و تعدادی بنر مربوط به پویش ماه محرم توسط این سازمان چاپ و در نقاط پر تردد شهرنصب گردید که در نظر داریم تا این اقدامات را در ایام ماه صفر نیز صورت گیرد.

وی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش گفت: همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش‌های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

مقبلی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.