سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت کد صحت برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مربی معلولین دردسرساز شد

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش از اختلال در سامانه برای دریافت کد صحت خبر داد.

آموزش و پرورش امسال تعدادی آزمون استخدامی برگزار کرد که یکی از این آزمون‌ها آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی ۱۴۰۳ بود. نتایج آزمون‌ها اعلام شده است و پذیرفته شدگان تا روز چهارشنبه ۱۸ مرداد فرصت دارند مدارک خود را در سامانه سجاد بارگزاری کنند و کد صحت دریافت کنند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما این بخش از سامانه قطع است و تاکنون قبول شدگان امکان بارگزاری مدارک و دریافت کد صحت را نداشتند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد تا قبل از پایان مهلت دریافت کد صحت این مشکل در سامانه برطرف شود.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ حدود یک ماه گذشته تعدادی آزمون توسط آموزش و پرورش برگزار شد که یکی از این آزمون ها؛ آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی بود.
نتایج این آزمون حدود ۱۰ روز گذشته اعلام شد و تا روز چهارشنبه یعنی ۱۸ مرداد به قبول شدگان فرصت دادند تا مدارک خود را در سامانه سجاد بارگزاری کنند و کد صحت دریافت کنند، اما این بخش از سامانه قطع است و ما هیچکدام تاکنون نتوانستیم کد صحت دریافت کنیم تا چهارشنبه نیز بیشتر فرصت نداریم.  بنده از بشاگرد اقدام کردم، اما با پیگیری‌هایی که کردم متوجه شدم همه این مشکل را دارند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.