سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت باید وزیران و مدیران پاک دست و جهادی را معرفی کند

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موفق درصورتی تحقق می یابد که وزیران و مدیرانی درسازمان ها باشند که تلاشگر، پاک دست وجهادی باشند. 

محمد کعب عمیرنماینده مردم شوش و کرخه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست های متعددی با رئیس جمهور در روزهای قبل از مراسم تنفیذ و تحلیف داشتیم و بصورت متوالی بر انتخاب وزرا و مدیران تلاشگر، جهادی، پاک دست تاکید داشتیم.

او می‌گوید: یکی از وزارت خانه های که مستقیم با معیشت مردم و آسیب های اجتماعی مداخله مستقیم دارد وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  است. 

این مقام مسئول افزود: متاسفانه امروز صنایع شیر ایران پاشنه آشیل این وزارتخانه شده که متاسفانه مدیران آن اعتنایی به شعار سال که جهش تولید هست ندارند و این موجب شده است که در جنگ اقتصادی که مدتهاست کارگران شریف خط مقدم این جبهه هستند از تبعیض و نارضایتی بسر ببرند.

کعب عمیر می گوید: در مجلس دوازدهم حتما پیگیر تحقیق وتفحص در صنایع  شیر و شرکت های تابعه هستم تا شاهد حیف ومیل کردن بیت المال ،تضییع حقوق کارگران این سازمان نباشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید: امیدواریم شخص رئیس جمهور بر وزارت کار و رفاه اجتماعی وزیری را معرفی نمایید که بر زیر مجموعه این وزارت خانه نظارت کافی را داشته باشد تا تغییر و رفع تبعیض را در اولویت کاری خود سرلوحه قرار بدهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.