سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طول شبکه فیبرنوری مهاباد به ۲۰ کیلومتر رسید

رئیس شرکت مخابرات مهاباد گفت: ۲۰ کیلومتر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در این شهرستان با هدف بهره‌مندی شهروندان از اینترنت پرسرعت اجرا شده است.

شهرام نیلوفری رئیس شرکت مخابرات مهاباد گفت: پارسال در مجموع ۱۵ کیلومتر و امسال نیز ۵ کیلومتر توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) انجام شده و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: درحال حاضر ۶۰ درصد مناطق شهری تحت پوشش این شبکه قرار گرفته و تاکنون هزار و ۱۰۰ خانوار این شهرستان نیز از خدمات اینترنت پرسرعت استفاده کرده اند.

رئیس شرکت مخابرات مهاباد بیان کرد: هر خانوار متقاضی دریافت این خدمات با پرداخت حدود ۵۰ میلیون ریال و بستگی به نوع مودم می‌تواند از خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌مند شود.

نیلوفری با بیان اینکه با راه‌اندازی این طرح سرعت اینترنت حداقل ۲۰ برابر ارتقا خواهد یافت، بیان کرد: فیبرنوری زیرساخت پرسرعتی است که در آینده می‌تواند، نیاز‌های ارتباطی مردم برای استفاده از شبکه ملی اطلاعات و دسترسی به اینترنت را فراهم کند.

با توجه به سرعت قابل توجه اجرای این طرح، امید می‌رود در آینده بسیار نزدیک شاهد استفاده ده‌ها هزار مشترک از اینترنت پرسرعت و فیبرنوری باشیم که این امر در ارتقای شاخص‌های رفاه اجتماعی و توسعه کسب و کار‌ها بسیار موثر خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.