سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه‌های صهیونیستی: انتظار حمله ایران اسرائیل را فلج کرده است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که انتظار از حمله تلافی جویانه ایران زندگی ساکنان اراضی اشغالی و مقامات این رژیم را مختل کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور اسماعیل هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و و حشت اسرائیلی‌ها را در بر گرفته است و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.این رسانه عبری زبان با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های عبری زبان همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پرواز‌ها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

 اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر روز به روز افزایش می‌یابد.فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان سه‌شنبه شب گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۰
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
هر چه هست زیر سر خود آمریکاست قبلا خودش با بهانه های مختلف جنگ می کرد حالا دیکر کشورها مثل اکراین و اسرائیل را وارد جنگ کرده.
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
به درک،فلج بودند
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
من میگم دیگه فلج شدن حمله نیازی نیست
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
ایول، این نوعی مقدمه حمله است