سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰۲ تاکسی جدید به ناوگان تاکسیرانی قم اضافه شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تلاش برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۲ دستگاه تاکسی به مالکان تحویل داده شده است.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی در جلسه شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، درخصوص طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: شهرداری قم در راستای نوسازی تاکسی‌های فرسوده، ۲۰۰ میلیارد ریال از املاک شهرداری جهت نوسازی ناوگان تخصیص داده است.

وی افزود: به‌منظور پرداخت تسهیلات بانکی به هریک از متقاضیان واجدالشرایط به ارزش اعتباری یک میلیارد ریال بدون سود پرداخت می‌شود و این سرمایه‌گذاری در یکی از بانک‌های عامل سپرده‌گذاری شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: تاکنون ۲۰۲ دستگاه تاکسی به مالکین تحویل داده شده و ۴۴ نفر از متقاضیان نسبت به واریز وجه خودرو اقدام و در انتظار تحویل هستند.

طالبی اضافه کرد: ۵۶ نفر ثبت‌نام اولیه را انجام داده و در انتظار صدور پیش‌فاکتور برای خرید خودروی نو تاکسی هستند.

وی با اشاره به عملکرد سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در سال گذشته تأکید کرد: در سال گذشته ۱۰ دستگاه ون به پایانه مرزی مهران به‌منظور خدمات‌رسانی به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در ایام نیمه شعبان ۱۰۰ دستگاه تاکسی به‌منظور جابه‌جایی زائران در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان ظهور فعال و مشغول خدمت‌رسانی بودند.

وی افزود: برپایی ستاد خدمات‌رسانی به زائرین در میدان آل یاسین، اسکان و سرویس‌دهی به رانندگان اعزامی از شهر‌های تهران و کرج، استقرار و دپوی تاکسی‌های ون در میدان آل یاسین و در اختیار قراردادن ۱۰ دستگاه ون به نیروی انتظامی به مدت ۳ روز از دیگر اقدامات سازمان در ایام نیمه شعبان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.