سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران تسریع یابد

استاندار لرستان گفت: رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران و استعلام برای اجرای طرح‌های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی لرستان تسریع یابد.

ابوطالب شفقت در نشست کارگروه امور زیربنایی استان لرستان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: موضوعات در جلسات امور زیربنایی به صورت واضح و با نظر کارشناسانه ارایه و مشکلات و نیاز متقاضیان در حد توان برطرف شوند.

وی افزود: یک طرح به دلایل نامشخص و غیرکارشناسی مدت‌ها بلاتکلیف مانده و موجب نارضایتی مردم شده بود که باید تکلیف سرمایه‌گذاران پس از اثبات اهلیت، روشن شود.

استاندار لرستان بیان کرد: رسیدگی به تقاضای متقاضیان باید در اولویت قرار گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وضعیت مشخص و استعلام‌ها برای تایید اعلام شوند.

وی ادامه داد: سرعت به پاسخگویی به مردم تقویت شود و دستگاه‌های استعلام کننده به صورت یکجا به درخواست‌ها رسیدگی کنند.

شفقت گفت: اراضی مسکن مهر الیگودرز هرچه سریعتر به صورت جدی تعیین تکلیف شوند چرا که هرچه زمان می‌گذرد تورم باعث گران‌تر شدن این اراضی می‌شود.

وی افزود: مسکن و شهرسازی در صورت توان اقدام به خرید زمین کند تا متقاضیان بتوانند با قیمت کنترل شده اراضی را از دولت تهیه کنند.

استاندار لرستان گفت: هیچ زمینی تاکنون در الیگودرز برای نهضت ملی مسکن تامین نشده اما یک زمین به مساحت ۱۱۷ هکتار در منطقه گردشگری سد حوضیان با نظر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: به گفته کارشناسان راه و شهرسازی می‌توان ۲۰ هکتار از این زمین را برای گردشگری و مابقی را برای تامین نهضت ملی مسکن به واحدهای مسکونی ارائه داد.

شفقت اظهارکرد: هشت هزار متقاضی مسکن در الیگودرز وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن مشکلات، نیاز متقاضیان را برطرف کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.