سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

زائران اربعین عزیمت به عراق را از ابتدای ماه صفر آغاز کنند

وزیر کشور از زائران اربعین خواست روند عزیمت به سمت عراق را از ابتدای ماه صفر آغاز کنند و زیارت خود را به ایام نزدیک به اربعین موکول نکنند.

احمد وحیدی اظهار کرد: مدت زمان حضور زائران ایرانی در عراق باتوجه به حجم زیاد زوار کوتاه باشد و بلافاصله بعد از زیارت به کشور برگردند تا خدمات رسانی به انبوه زائران تسریع یابد.

وی افزود: علاوه بر مهران دیگر مرز‌های کشور نیز آماده پذیرش زائران هستند و زیرساخت‌ها برای تردد زائران در مرز‌ها فراهم شده است.

وحیدی یادآور شد: روند صدور گذرنامه‌ها در حال انجام است امسال نیز علاوه بر گذرنامه‌های معمولی، گذرنامه‌های زیارتی ویژه اربعین همچون سه سال گذشته برای متقاضیان صادر می‌شود.

وزیر کشور تاکید کرد: مردم ایلام و موکبداران این استان در ایام اربعین همواره پذیرایی مطلوبی را از زائران اربعین داشته‌اند و امسال نیز آماده پذیرش زوار هستند.

وی با اشاره به بازید خود از مرز مهران بیان کرد: زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام نسبت به گذشته بیشتر شده است و بنا بر بازدید‌های انجام شده روند تکمیل زیرساخت‌ها مطلوب است ضمن اینکه تکمیل برخی از طرح‌های باقیمانده باید شتاب بیشتری بگیرد.

وحیدی درخصوص همایش عصر امروز موکبداران و خادمان اربعین استان ایلام، اظهارکرد: خدام اربعین جلوه‌های زیبایی از مردمی بودن اربعین و خدمت رسانی پرشور به زائران هستند.

وزیر کشور تاکید کرد: اربعین ترکیبی از همکاری دولت و مردم است که مواکب خدمت رسانی به زائران مردمی هستند و زیرساخت‌های عمرانی و فنی اربعین نیز توسط حاکمیت فراهم شده است.

برچسب ها: اربعین ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.