سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی بیش از ۱۵۰ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی در البرز

۱۵۱ کارفرمای متخلف در البرز که اتباع خارجی غیرمجاز را در رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی به کار گرفته بودند به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: ۷۵۰ جوان ایرانی جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز شاغل در رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی این استان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛  سیروس دهقان شیری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: براین اساس ۱۵۱ کارفرمای متخلف در این استان طی ماههای اخیر به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: اکنون در قالب طرح های گشت و نظارت مشترک با اصناف ، نیروی انتظامی و دستگاه قضا اقدامات ویژه نظارتی در سطح استان البرز به اجرا درآمده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اضافه کرد: همچنین در بحث قانون اجاره املاک نیز باید بنگاه های املاک از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز استعلام کنند چراکه درغیر این صورت برای آنان تبعات قانونی در برخواهد داشت.

وی یاد آور شد: گشت های نظارتی در این زمینه در سطح استان البرز افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به طرح جذب مدیریت منابع مالی خرد اتباع خارجی، افزود: اتباع خارجی باید خود را بیمه کرده و یک میلیارد ریال وثیقه در بانک ملی سپرده گذاری کنند که در استان البرز ۹ هزار نفر واریزی دراین زمینه داشته اند.

دهقان شیری گفت: همچنین ۱۴ هزار نفر در طرح یاد شده ثبت نام داشته ایم.

وی تعداد دانشجویان خارجی در استان البرز را یک هزار و ۱۵ نفر خارجی عنوان کرد و افزود: همچنین ۲۹ هزار دانش آموز تبعه خارجی داریم.

مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز یاد آور شد: افتتاح مدرسه ، توسعه امکانات بهداشتی و خدماتی را برای اتباع با حمایت های کمیساریای عالی پناهندگی داشتیم و به اتباع بی بضاعت و معلول نیز خدماتی داده شده است .

دهقان شیری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ هزار و ۴۰۰ تبعه خارجی غیرمجاز به کشورشان بازگشت داده شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.