سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دفاع از حق خود در برابر ترور هنیه را رها نمی‌کنیم

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: براساس منشور سازمان ملل، دفاع از حق خود در برابر ترور هنیه توسط رژیم صهیونیستی را رها نمی‌کنیم.

محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور امور بین‌الملل قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره نحوه پاسخ‌گویی ایران به ترور اسماعیل هنیه در تهران توسط رژیم صهیونیستی گفت: جنایت اسرائیل در تهران ابعاد مختلفی دارد.

وی اظهار کرد: در مباحث بین‌المللی، دستگاه دیپلماسی کشورمان مسائل را پیگیری می‌کند و بر همین اساس نشست شورای امنیت برگزار شد.

دبیر اسبق ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بیان کرد: ما این مسئله را رها نمی‌کنیم، اما قسمت حقیقی آن حق ما براساس منشور سازمان ملل در دفاع از خودمان است.

لاریجانی گفت: ترور اسماعیل هنیه در تهران توسط رژیم صهیونیستی هم تجاوز به یک کشور مستقل بود هم عبور از حدود حقوق بشر و هم جنایت بود بنابراین آن قسمت اصلی که قدرت ما در پاسخ‌گویی و دفاع از حرکت مقاومت است حتما انجام می‌شود.

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور امور بین‌الملل قوه قضاییه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، مدافعان و مباشرانش مثل آمریکا باید بدانند با جمهوری اسلامی نباید چنین شوخی‌هایی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.