سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پذیرش المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر کشور

پذیرش شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.

 معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و سرپرست این دوره از المپیاد گفت: مرحله پذیرش شانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان از صبح امروز آغاز شد.


مجتبی بابایی افزود:در مرحله پذیرش، تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها با حضور در محل مسابقات ثبت‌نام کرده و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم به محل اسکان خود هدایت می‌شوند.


او  ادامه داد: دو هزار و ۲۲۵ دانشجوی دختر از ۱۲۸ دانشگاه در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند.


مجتبی بابایی افزود: در این دوره از المپیاد، دانشجویان دختر سراسر کشور در ۱۳ رشته هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس‌روی‌میز، تکواندو، شنا، بدمینتون، شطرنج، دوومیدانی، ووشو، کاراته و تیراندازی به رقابت می‌پردازند.


او با بیان اینکه از زمان انتخاب دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان میزبان این رویداد تلاش شده تا امکانات موردنیاز آن برنامه‌ریزی و فراهم شود، گفت: در دو سالی که میزبانی این رویداد به دانشگاه صنعتی اصفهان سپرده شد، زیرساخت‌های خوبی در نظر گرفته شده و از امکانات سالن‌های ورزشی متناسب با نیاز این رویداد ارتقا پیدا کرده است.


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: پیوست فرهنگی و گردشگری نیز از جمله مواردی است که برای شرکت‌کنندگان در طول رویداد برنامه‌ریزی شده است.

افتتاحیه این رویداد به میزبانی چهل‌ستون علم و صنعت ایران در روز ۱۷ مرداد برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.