سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بی‌خیالی در سازمان بورس حاکم است

نماینده مجلس گفت: یک بی خیالی در سازمان بورس حاکم است که ان‌شالله یک نشاط و شادابی بیاید و حداقل حقوق سهامداران را بدهد.

رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت بورس گفت: بورس نباید تعطیل شود بلکه باید برای آن تدبیری بیاندیشند و از ظرفیت نخبگان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ مردم به بورس اعتماد کردند، اظهار کرد: درست است بورس برای افراد ریسک‌پذیر و نخبگان اقتصادی است، اما کل مردم عادی را به بورس دعوت کردند و الان جواب مردم را نمی‌توانند بدهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: الان بورس به حال خود رها شده است و وزارت اقتصاد و سازمان بورس باید یک فکری کنند، چون سکوت کردن در قبال سهامدار جایز نیست. 

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس گفت: در سال ۹۱ که ابتدای تحریم‌ها بود تنها جایی که همیشه تابلوی مقابله با تحریم‌ها بود سازمان بورس بود، اما الان برعکس شده و همه نماد‌ها قرمز شده و وضعیت رکودی که بر بورس حاکم است حاصل از رکود حاکم بر جامعه است.

زارع با بیان اینکه تصمیمات دولت جدید می‌تواند بر بورس تاثیر بگذارد، اظهار کرد: خیلی از تصمیمات پولی و مالی بر بورس تاثیر می‌گذارد، اما به نظر من یک بی‌خیالی در سازمان بورس حاکم است که ان‌شالله یک نشاط و شادابی بیاید و حداقل حقوق سهامداران را بدهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.