سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۳۳۰میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردبیل

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اختصاص یافته است.

هاشم علایی عصر دوشنبه در بازدید خبرنگاران از شهرک‌های صنعتی شماره یک و ۲ اردبیل و مراحل اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در این شهرک‌ها اظهار کرد: در استان اردبیل ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی مصوب شده که از این تعداد ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.

او به اشتغال ۱۳ هزار نفری در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی و شهرک صنعتی برای اجرای پروژه‌های زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: عمده پروژه‌ها زیرساخت‌های ورودی شهرک‌ها به ویژه آسفالت و بهسازی مسیر‌ها است تا تردد راحتی را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شاهد باشیم.

علایی افزود: در این زمینه در ۲ شهرک صنعتی شماره یک و ۲ اردبیل با مساحت ۸۰۰ هکتار منابعی در حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر و ورودی شهرک در نظر گرفته شده تا با این هزینه‌کرد بتوانیم طرح را به سرانجام برسانیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دغدغه کارآفرینان و صاحبان صنایع اصلاح و بهسازی ورودی شهرک‌ها بود، ما در شهرک صنعتی شماره یک و ۲ این فرآیند را اجرا کردیم تا شرایط مطلوب ترددی را در این مسیر شاهد باشیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به راه‌اندازی ساختمان کسب و کار با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: در دولت سیزدهم این پروژه اجرایی و عملیاتی شد تا در هفته‌های آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

علایی اضافه کرد: از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل تصفیه‌خانه مدول دوم شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ۸۰ میلیارد تومان منابع با صد درصد تخصیص در نظر گرفته شد تا ظرفیت این تصفیه‌خانه به ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ارتقا یابد.

او بیان کرد: انتقال آب از کانال پارس‌آباد به ناحیه صنعتی شهرستان با ۳۵ میلیارد تومان انجام شده که ظرف ۱۵ روز آینده این پروژه آماده افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: در ورودی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ما گودبرداری تا ۱.۵ متر را انجام دادیم تا ۲ کیلومتر مسیر رفت و برگشت این شهرک با بهترین شرایط آسفالت‌ریزی شود.

علایی به راه‌اندازی پایگاه سلامت در ورودی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با تأمین زمین شهرک و منابع اختصاص یافته از سوی خیر سلامت به بهره‌برداری رسید تا شاهد ارائه خدمات به مراجعان باشیم.

او تصریح کرد: سه میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و در کمتر از ۲ ماه تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی شده و روزانه پذیرش بیماران و حادثه‌دیدگان جاده‌ای و شهرک صنعتی اردبیل را شاهد و ناظر هستیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: تمام تلاش مجموعه شهرک‌های صنعتی بر این است تا بتوانیم خدمات مطلوب و کیفی را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ارائه کنیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.