سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرمانده سنتکام با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای اسرائیل از دیدار و رایزنی فرمانده ستاد مرکزی آمریکا (سنتکام) با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تحولات منطقه خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر امروز میزبان «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام بود.

گالانت بر لزوم آمادگی برای همه احتمالات از جمله انتقال سریع از حالت دفاعی به حمله در سایه احتمال تشدید تنش در منطقه تاکید کرد.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر به روز به روز افزایش می‌یابد.

با توجه به ترس گسترده رژیم اشغالگر اسرائیل و نگرانی مداوم این رژیم از پاسخ ایران و حزب الله لبنان، روزنامه صهیونیستی «معاریو» از آمادگی رژیم اسرائیل برای تلاش جهت مقابله با نفوذ احتمالی رزمندگان حزب‌الله از مرز به شمال سرزمین اشغالی فلسطین خبر داد و به نقل از منابع امنیتی صهیونیست، نوشت: «چشم ما به زمین و نه به آسمان است. ما برای تلاش‌های نفوذ [رزمندگان مقاومت لبنان]و سناریو‌های غیرمنتظره آماده می‌شویم».

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

منبع: ایرنا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.