سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی اربعین از فردا آغاز می شود

وزیر کشور با اشاره به اینکه تمامی مرزهای ۶گانه کشور برای اربعین آمادگی دارند،گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی اربعین از فردا آغاز می شود.

احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد ویژه اربعین حسینی استان ایلام در مهران اظهار کرد: آمادگی‌های لازم در مرزهای خروجی کشور به خصوص در حوزه زیرساخت‌ها از جمله در مرز مهران برای تردد زوار در ایام اربعین حسینی فراهم است.

وی عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا در ایام اربعین امسال، انجام اقدام‌های لازم برای جلوگیری از گرمازدگی زوار و ارائه خدمات درمانی مطلوب بسیار لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: البته در این زمینه همه مجموعه‌های درمانی و بهداشتی از جمله وزارت بهداشت، هلال احمر و…پای کار هستند.

وزیر کشور اضافه کرد: به دلیل گرمای هوا، باید شرایطی ایجاد شود که زوار در مرزها و هنگام خروج از کشور کمترین میزان پیاده روی را داشته باشند و شرایط تسهیل تردد زوار فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی اربعین از پایانه‌ها فردا اول ماه صفر در کشور به طور رسمی آغاز خواهد شد، گفت: خوشبختانه همه مسئولان استان ایلام برای تسهیل در تردد زوار اربعین پای کار بوده‌اند.

وحیدی عنوان کرد: کنترل‌های بهداشتی لازم در خصوص تب دنگی در هنگام تردد زوار اربعین حسینی، تکمیل قطعات از محور ایلام-مهران، گسترش و توسعه سایبان‌ها در پایانه مرزی برای تسهیل در تردد زوار اربعین از مباحث مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشترین تردد زائران اربعین از مرز مهران انجام می‌شود

وزیر کشور گفت: ایلام پایتخت خادمین زوار ابا عبدالله الحسین (ع) و نگین فرهنگی کشور است و بیشترین تردد زائران همواره از مرز مهران انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.