سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش همسفر من مدافعان جان در چهارمحال‌وبختیاری

نماینده قرارگاه مردمی شمیم در چهارمحال و بختیاری گفت: راهیپمایی اربعین حسینی به نیابت از شهدای مدافع جان استان در قالب اجرای پویش همسفر من، مدافعان جان برگزار می‌شود.

فاطمه برزکار با اشاره به اینکه راهیپمایی اربعین حسینی به نیابت از شهدای مدافع جان چهارمحال و بختیاری در قالب اجرای پویش همسفر من، مدافعان جان، برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این پویش زائران اربعین می‌توانند زیارت اربعین خود را به نیابت از شهدای مدافع جان، شهدایی که در راه مبارزه با مواد مخدر جان خودشان را فدا کردند، انجام دهند و معنویت و حلاوت این سفر عاشقانه را دوچندان کنند.

وی افزود: کشور بیش از چهار هزار شهید را در راه دفاع از جان انسان‌ها و مبارزه با این بلای خانمان‌سوز و سلامت و امنیت همه مردم فدا کرده و آشنایی اقشار مختلف مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان با این شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آنها و تبیین نقش این شهدا و درک راهپیمایی اربعین از محور‌ها و اهداف مهم این پویش است.

برزکار اضافه کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند در مسیر پیاده‌روی تصاویر خود را با عکس‌های دسته‌جمعی شهدای مدافع جان استان که روی کوله پشتی‌های خود نصب می‌کنند به شبکه شمیم استان ارسال و در این پویش شرکت کنند که به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان در این پویش به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) همچنین می‌توانند با انتشار تصاویر شهدای مدافع جان در صفحات مجازی خود در ایام راهپیمایی اربعین با هشتک #همسفر_من_شهدا_مدافع_جان و #شبکه مردمی -شمیم در این پویش ما را همراهی کنند.

برزکار خاطرنشان کرد: پویش سراسری پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدای مدافع جان توسط شبکه مردمی شمیم استان در ایام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.