سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: انگیزه لازم برای بردن شباب الاهلی را داریم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: شناخت زیادی از تیم شباب الاهلی نداریم اما انگیزه لازم برای بردن بازی را داریم.

 محمد کریمی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی امارات اظهار کرد: بعد از مدت‌ها شروع رقابت‌های آسیایی است، برای بازیکنان خوشحال کننده است و فکر می‌کنم بازی جذابی باشد.

او ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم گفت، شناخت زیادی از حریف نداریم، سردار را نسبت به بقیه بازیکنان بیشتر می‌شناسیم، قدرت تیمی را در بازی آخر مقابل الهلال نشان دادیم، چند بازیکن باتجربه جدا شدند و بازیکن جوان اضافه شدند؛ انگیزه لازم را برای بردن بازی داریم.

کریمی تصریح کرد: از هواداران می‌خواهم حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم و مانند بازی با الهلال باعث دلگرمی شوند؛ با این هواداران می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی درباره توصیه‌اش به بازیکنان سپاهان خاطرنشان کرد: توصیه را به بازیکنان در رختکن می‌گویم، لازم نیست صحبت بین بازیکنان را رسانه‌ای کنم؛ شاید بازیکنان جوان باشند اما در سال گذشته در تیم‌های خودشان حداکثر بازی را کرده و تجربه دارند؛ بازی آسیایی تجربه متفاوتی است اما بازیکنانی داریم که تجریه زیادی دارند که به جوان‌ترها کمک می‌کند.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.