سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر استاندار و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از مدیرعامل آبفای استان یزد

استاندار و رئیس کارگروه بسیج سازندگی استان یزد به همراه فرمانده سپاه الغدیر استان از تلاش‌ها و اقدامات مدیر عامل شرکت آبفای استان در راستای پیشرفت پروژه‌های آبرسانی قدردانی کردند.

مهران فاطمی استاندار یزد و سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تلاش‌های ارزنده و مستمر جلال علمدار مدیرعامل و همچنین پرسنل شرکت آبفای یزد در انجام اقدامات جهادی در عرصه‌های محرومیت زدایی و خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم تقدیر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است.
بی‌تردید خدمت رسانی به انسان‌ها در شرایط سخت و بحرانی و تلاش در جهت ایجاد آرامش روح و جان هم نوعان موهبتی است که حضرت یزدان این جواهر بی‌بدیل را تنها به فرزانگان هر روزگار ارزانی داشته است.

 امید است با بهره‌گیری از همه توانمندی‌ها و استفاده از امکانات بالقوه همچنان خدمت گزار آحاد ملت شهید پرور و ولایتمدار جمهوری اسلامی باشید و زمینه رضایتمندی آنان را فراهم آورید.

 دوام توفیقات شما را در پیمودن راه شهدای والا مقام؛ با بهره‌گیری از آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.