سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس کهگیلویه وبویراحمد زیر ذره‌بین اجرای پروژه مهر

دبیر پروژه مهرآموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر ۸۰ ارزیاب از مدارس بازدید و روند اجرای این طرح را رصد می‌کنند.

محمد دانشی نسب در گفتگوی زنده تلویزیونی سیمای خانواده شبکه استانی دنا با تشریح فعالیت‌های ستاد پروژه مهر گفت: فعالیت ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش با شعار "همه یکصدا ایران-مدرسه قوی، ایران قوی" با هدف تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس در سال تحصیلی از اوایل اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.


وی با بیان اینکه" پروژه مهر" هر ساله به منظور آماده سازی مدارس برای حضور دانش‌آموزان در مهرماه انجام می‌شود افزود: همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش باید در راستای آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی و استقبال هر چه بهتر از دانش‌آموزان باشد.


دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش وپرورش استان بیان کرد: این اقدام باعث می‌شود تا شاهد حرکت هماهنگ و دقیق همه مدیران مدارس برای تحقق اهداف پروژه مهر و آماده‌سازی مدارس باشیم.


دانشی نسب با بیان اینکه پروژه مهر نماد فعالیت‌های آموزش‌وپرورش برای بازگشایی باشکوه مدارس است که با حضور ۸۰ نفر از ارزیابان استانی و شهرستانی تا قبل از بازگشایی مدارس در شهرستان‌ها و مناطق پیگیری می‌شود بیان کرد: توجه به مدرسه، کلاس و معلم از اولویت‌های آموزش وپرورش است و معتقدیم اگر مدرسه شکوفا شود آینده ما شکوفا می‌شود.


وی افزود: امیدواریم با رصد فعالیت‌های پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز و دانش‌آموزان با شور و نشاط روانه کلاس‌های درس شوند.


دبیرکارگروه ارزیابی نظارت بر پرژه مهر اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: تاکنون هفت جلسه استانی پیرامون پروژه مهر تشکیل شده و عملکرد کارگرو‌های ۹ گانه به شکل هفتگی رصد می‌شود.


علی طیبی منش با بیان اینکه پروژه مهر اولویت اصلی آموزش وپرورش است بیان کرد: کارگروه ارزیابی و نظارت از ظرفیت تعداد ۸۰ نفر از بازرسان استانی، شهرستانی و افتخاری برای هرچه بهتر اجرا شدن پروژه مهر استفاده می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.