سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی علت طولانی شدن روند ۱۵ طرح عمرانی در شورای فنی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح های عمرانی با مدت بالا در این استان فسخ قرارداد می شود.

 علی محمد روستا در نشست شورای فنی با اشاره به روند طولانی شدن طرح های عمرانی گفت: حجم عملیات، گستردگی سطح پروژه‌ها و توپوگرافی منطقه،اختلافات و تعارضات محلی مهمترین علت طولانی شدن برخی پروژه‌های عمرانی است.
 
معاون امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه بیش از هزار طرح نیمه تمام در سطح استان وجود دارد، گفت: نیازمند ۳۰ همت برای تکمیل این طرح ها هستیم.
 
وی بیان کرد: به نتیجه نرسیدن برخی طرح ها منجر به افزایش تصادف ها و خسارت به مردم و نارضایتی شده است که در دولت سیزدهم تلاش کردیم طرحهای نیمه تمام را فعال کنیم.
 
روستا با اشاره به اینکه با حداقل ابزار، طرحهای نیمه تمام را فعال کردیم تا موارد بلاتکلیف و عقب مانده‌ای نداشته باشیم، افزود: اعتبارات خوبی در سفر دور دوم رئیس جمهور شهید به استان اختصاص یافت که انتظار می‌رود در دولت چهاردهم اعتبارات اختصاص داده شود.
 
وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اعتبارات عمرانی رشد خوبی داشته است، گفت: اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۱، هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان بود که در سال گذشته به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
 
روستا تصریح کرد: طرح تعریض جاده ورودی دهدشت- طولیان و پروژه دهدشت- چرام توسط پیمانکار رها شده است که با توجه به مهم بودن این طرح ها و عدم پیشرفت پیمانکار پیشنهاد می‌شود پیمانکاران خلع ید شوند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: به برخی پیمانکاران فرصت داده شد که در بازده زمانی مشخصی طرحها را به اتمام یا مجددا آن را فعال کنند.
 
در نشست شورای فنی ۱۵ طرح مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به روند طولانی شدن ساخت برخی طرحها و پیشرفت کند آنها نسبت به فسخ قرار داد آنها بررسی لازم انجام شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.