سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ «اسکناس جعلی» در شبکه تهران

سریال «اسکناس جعلی» با گویندگی ۴۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

سریال اسکناس جعلی در گونه جنایی، درام و هیجانی محصول هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سریال مهسا عرفانی و صدابردار آن سهیل عابدی است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین خدادادبیگی، زویا خلیل آذر، مریم رادپور، شهریار ربانی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، علیرضا شایگان، داود شعبانی نصر، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، نرگس فولادوند، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، امیر منوچهری، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، عباس نباتی، حسین ورعلی، فاطمه نیرومند، رزیتا یاراحمدی و مهسا عرفانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این سریال درباره سانی نقاش فقیر، اما ماهری است که به ناچار به خاطر مشکلات مالی به نقاشی پول تقلبی روی می‌آورد و همین او را به تبهکاری بی‌رحم به نام منصور می‌رساند. سانی در نهایت برای دفاع از خود در برابر منصور و آدم‌هایش می‌ایستد.

یکی از پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های اخیر هندی که یک داستان پلیسی جذاب دارد و در عین حال طنز را هم به خوبی وارد داستان کرده است. شاهد کاپور بازیگر معروف هندی نیز نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. سریال حاوی محتوای اخلاقی نیز هست، زیرا رفتار خلاف قانون را در هر صورت نفی می‌کند. سریال برنده و نامزد حدود ۵۰ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی و تلویزیونی هند شده است و کمتر جشنواره‌ای و جوایزی در این کشور بوده که در آن خوش ندرخشیده باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.