سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درمانگاه تامین اجتماعی شهر مهران افتتاح شد

درمانگاه تامین اجتماعی شهر مهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام، اظهار کرد: درمانگاه عمومی مهران واقع در بلوار ارتش شهر مهران در زمینی به مساحت ۲ هزار ۳۱۷ متر مربع در سه طبقه با زیر بنای ۲ هزار و ۵۰۷ متر مربع با حضور وزیر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هادی صبور افزود: این درمانگاه شامل پنج اتاق ویزیت پزشک، داروخانه، آزمایشگاه، واحد تزریقات برادران و خواهران، دندانپزشکی، اتاق جراحی‌های کوچک و گچ گیری، اتاق C.P.R است.

وی بیان کرد: این درمانگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با هزینه‌ای بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمت به ۲۰ هزار و ۱۵۶ نفر بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان مهران شروع بکار کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام بیان کرد: هزینه انجام شده و پیشرفت فیزیکی این درمانگاه در دولت سیزدهم ۵۰ درصد بوده که امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به بهره‌برداری رسید.

 وزیر کشور برای افتتاح چند طرح عمرانی از جمله استخر شنا، درمانگاه تامین اجتماعی شهر مهران، تصفیه خانه آب شرب شهر ایوان و بازدید از پایانه مرزی مهران به استان ایلام سفر کرده است.

برچسب ها: افتتاح ، بهره برداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.