سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ثبت تایید سوابق تحصیلی تمدید شد

رییس اداره امورتربیتی و مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تمدید مهلت ثبت تایید سوابق تحصیلی خبرداد.

رییس اداره امورتربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر اسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تمدید مهلت ثبت تایید سوابق تحصیلی خبرداد.

نورالله شیخ پور با اعلام نتایج اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تا پایان مرداد، گفت: نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ به صورت نمرات خام و نمرات کل کنکور در هفته آخر مرداد اعلام می‌شود. 

وی افزود: کارنامه نهایی ملاک عمل برای انتخاب رشته در کنکور سراسری ۱۴۰۳ که شامل دو نوبت ۱۴۰۳ و دو نوبت ۱۴۰۲ است، در هفته اول شهریور منتشر می‎شود.

رییس اداره امورتربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر اسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دفترچه شماره دو و راهنمای انتخاب رشته مجازی و فرآیند انتخاب رشته در دهه اول شهریور انجام خواهد شد، بیان داشت: نتایج نهایی کنکور در دهه اول مهر اعلام می‌شود.

وی افزود: همزمان با انتخاب رشته، نام‌نویسی و انتخاب رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی در هفته اول شهریور صورت می‌گیرد. داوطلبانی که علاقمند به رشته‌های بدون آزمون هستند و در کنکور هم شرکت کرده اند نیازی به نام نویسی مجدد ندارند.  

شیخ پور همچنین درخصوص نگرانی والدین از ثبت تایید سوابق تحصیلی در سامانه گفت: سوابق تحصیلی و معدل در کنکور موثر است لذا پیرو درخواست مکرر والدین در خصوص مشکل سامانه ای، ثبت تایید سوابق تحصیلی تمدید شد و اگرچه پایان مهلت تمدید نامشخص است ولی والدین می‌توانند در اسرع وقت به سامانه مد نظر مراجعه کنند.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.